Whisbear podbija Polski rynek!

Whisbear górą!

JAK TO SIĘ DZIEJE, ŻE SZUMIĄCY MIŚ PODBIJA POLSKI RYNEK

 

Whisbear to produkt nowatorski w skali naszego kraju. O powodzeniu jego sprzedaży i błyskawicznym zainteresowaniu mediów nowa marką, zadecydowało kilka aspektów.

Strona whisbear.com powstała z potrzeby serca, z myślą o rodzicach i ich nowo narodzonych dzieciach. Jak podkreślają założycielki marki, ich celem było niesienie pomocy rodzicom, których malutkie pociechy potrzebują wyciszenia i ukojenia. Produkt jest w 100% polski, wykonany z dbałością o szczegóły. Jednocześnie jego konkurencyjna w stosunku do zagranicznych odpowiedników cena, zachęca do kupna.

Pomysłodawczynie marki zwróciły się do nas. Naszym zadaniem było opracować pełny projekt strony internetowej, który będzie fuzją strony informacyjnej z możliwościami sklepu internetowego.

Znając podejście właścicielek do ich produktu, my także z pasją i zaangażowanym rozpoczęliśmy prace nad projektem.

Do stworzenia witryny wykorzystaliśmy wiele nowoczesnych technologii, które wyznaczają obecnie trendy przy projektowaniu stron internetowych. Przepiękne fotografie wykorzystane na stronie, zostały wykonane przez Bujak Studio.

Witryna whisbear.com oparta jest o technologię responsywności (Responsive Web Design) dzięki, której możliwe jest wygodne korzystanie ze strony zarówno na komputerach stacjonarnych, laptopach jak i urządzeniach mobilnych takich jak tablety czy smartfony.

Właścicielkom marki zależało także na  projekcie strony w stylu „One Page Design”. Pełny opis produktu znajduje się wiec na jednej stronie, zakupy możemy natomiast wykonać na osobnej podstronie.

Aby ułatwić poruszanie się po stornie a także urozmaicić witrynę, zastosowaliśmy menu w stylu „kafelkowym”. Jest to układ menu, który został zapożyczony z systemu operacyjnego Microsoft Windows 8 i bardzo szybko stał się popularnym sposobem prezentacji menu na stronach internetowych.

Ostatecznie, przy zastosowaniu nowoczesnych technologii, udało nam się osiągnąć łatwość nawigacji, elegancję, przejrzystość i czytelność prezentowanych treści.

Wchodząc na stronę whisbear.com, odwiedzający ją użytkownik, może zdobyć pełną informacje o produkcie, a dokonanie zakupu wybranego produktu jest procesem łatwym, intuicyjnym i odbywa się w zaledwie kilku kliknięciach.

whisbear-szumiacy-mis

Miś Whisbear spotkał się z bardzo dobrym odbiorem ze strony kupujących. Jest to produkt na tyle unikatowy, że zaledwie w dwa miesiące po pojawieniu się na rynku, został już zauważony i doceniony zarówno przez Puls Biznesu jak i jeden z programów emitowanych w stacji TVNStyle(„Pani Gadżet”).

Zapraszamy do odwiedzania strony www.whisbear.com.

My tymczasem z pasją zabieramy się za realizację kolejnych projektów!